mandag 29. august 2011

Annikens Verden er flyttet til eget domene!

Bloggen min "Annikens Verden" er flyttet! Klikk her for å se den nye bloggen min!


 I ”Annikens Verden” deler jeg mine eventyrlige reiser og uforglemmelige opplevelser! Gjennom bilder og tekst, vil jeg ta deg med i trange smau i Bergen, til fjorder og fjell i Norge, elefantridning i Thailand, elevcruise i Vietnam, vandring i Killing fields i Kambodsja, bryllupsfeiring i Malaysia, kamelridning i Egypt, saltsjøer i Tunisia, vingårder i Italia, – og uendelig mye mer! Annikens verden gir deg kulturforskjeller, norsk natur, eksotiske strender, matlagningskurs, spa og velvære!


Her ser du litt av forsiden til den nye utgaven av "Annikens Verden".




Jeg håper du vil følge meg videre! "Annikens Verden" er også på Facebook, trykk her for å se mer. Trykk gjerne på liker, og du vil få oppdateringer på bloggen automatisk på din egen side. Du kan også abonnere på "Annikens Verdens nyhetsbrev".


Velkommen til "Annikens Verden"!

1 kommentar:

Takk for at du kommenterer innlegget mitt.