tirsdag 31. mai 2011

Norsk delegasjon i Kuala Lumpur!

Jeg innrømmer det med en gang, - jeg er nasjonalromantisk av natur! Jeg er stolt av å være norsk! Stolt av å bo i Norge! Da jeg var i Kuala Lumpur i mars 2010, hadde jeg vært i Asia i seks måneder. Lengselen etter hjemlandet i kalde Nord var ubeskrivelig! Følelsene, tilknyttingen og stoltheten av å være norsk, økte for antall norske flagg som vaiet langs motorveien!

Mens vi var på sightseeing ved National Palace, kom bilen med det norske kronprinsparet kjørende forbi. Vi kunne så vidt skimte kronprinsessen med sin elegante kremfargede kåpe. Senere på dagen, møtte vi tilfeldigvis noen norske damer, som viste seg å være ektefeller til noen i den norske delegasjonen. De kunne fortelle oss kronprinsparet skulle spise middag samme kveld. Vi troppet opp på hotellet, i håp om å treffe kronprinsparet langt, langt hjemmefra. Vi så ikke noe mer til dem, men vi fikk en fantastisk opplevelse som vitner til deler av den norske delegasjonen!




Det var virkelig godt å være norsk i Kuala Lumpur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kommenterer innlegget mitt.