onsdag 18. mai 2011

Mitt Vietnam!


Vietnam er mitt favoritt reisemål! Atmosfæren, hverdagslivet, luktene, yrende folkeliv, trafikkaos, støy. Det er uendelige mange inntrykk, - mange uforglemmelige minner! Overalt i gatene yrer det av liv.



Familier sitter på fortauskantene, de spiser, sover og arbeider sittende på fortauskanten. Små, lette vietnamesiske føtter løper omkring i gatene, med sine karakteristiske hatter. De er kledd i lange bukser, kortermede skjorter og tynne jakker. De beskytter seg mot den hete solen.



Jeg skal garantert tilbake til Vietnam! Det er så mye jeg ønsker å utforske. De fantastiske strendene i Sør-Vietnam er forlokkende. På våre to reiser til Vietnam, har mannen min og jeg, opplevd hverdagslivet i Hanoi, privat elvecruise på Mekong River, turistcruise i Halongbay, Kinesisk nyttårsfeiring i Ho Chi Minh City


Ta del i mine opplevelser, - følg meg i Annikens verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du kommenterer innlegget mitt.